söndag 3 augusti 2008

Smeckhuvud! A.k.a Jag kom inte på något bättre...

Jag läste ett skönt uttryck för att vara seg/lite bakom yxskaftet/trött i huvudet: punschig i kolan. Det är skönt på ett väldigt Stockholmskt sätt, lite sådär som vi normala människor kan le lite och tänka "ja, de där stockholmarna..." åt, ni vet.

I övriga nyheter funderar jag på om jag skulle starta mig en bilddagbok, det verkar ju vara det nya hippa just nu. Problemet är väl att jag är så sjukt dålig på att ta bilder och inte har en ordentlig kamera förutom i mobilen. Den i mobilen har jag inte för vana att använda heller, knäpper inte så mycket kort överlag. Så antagligen skulle väl eventuell bilddagbok vara ganska tom och innehållslös för det mesta. Stackars bilddagbok, den kommer ju bli mobbad av de andra, fetare bilddagböckerna. Får nog skippa det just nu.

Nu återgår vi till ordinarie sändningar, som idag består av Radio 538 (holländsk radio, via webradio). Det är lika roligt varje gång när kunderna inser att radiogubben inte pratar svenska...

Inga kommentarer: