onsdag 4 juni 2008

Anonym välgörare!

Efter min lilla holmgång om pipande telefoner sist, var någon (vet inte vem, men är ju givetvis toknyfiken!) snäll och rätade ut frågetecknen åt mig med en kommentar om varför pipet uppstår.
Vem du än är: Tack! Skönt att det inte var inbillning, och skönt att det inte var något större fel. Sen är det ju givetvis alltid kul att folk läser ens blogg också :)

Kan för övrigt inte annat än att hålla med om att G900 är den bästa telefon jag haft! Den uppfyller alla mina förväntningar. Sony, Nokia och ni andra, ni kan sluta hitta på nya modeller nu, behövs inget annat än G900!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan räta ut det anonyma frågetecknet med dårå. Är en 22 årig Göteborgare =) Halkade in på din blogg när jag sökte på blogginlägg om just g900.
Innan jag köper något surfar jag runt på internet ganska mkt och läser på om manicken i fråga :) Därav jag snappade upp det där pipandet vad det berodde på.

Hade ericsson haft lite yngre personer i sin testpanel och inte massa dinosaurier som förlorat den högre frekvenshörseln hade förmodligen detta pipande rättats till.

Men nu är det som det är :)

Häls. Anders